poniedziałek, 1 maja 2017

SPAM

Jeśli ktoś ma ochotę polecić mi jakieś fajne blogi i opowiadania związane z serią o Harrym Potterze to serdecznie zapraszam do podawania linków w komentarzach. Oczywiście możecie pisać na temat swoich dzieł. Na pewno chętnie na nie zerknę. ;-)
                                                                                 
                                                                                 Pozdrawiam,

                                                                                   Zoe Collins

17 komentarzy:

  1. Publikujesz opowiadanie również na Wattpadzie, więc zakładam, że znasz angielski. Nie mam pojęcia, co prawda, na jakim poziomie, ale zdradzę, że moje ulubione fanfiction to ,,Harry Potter and the Methods of Rationality. Pewnie słyszałaś o tym, jako że bardzo popularne i sporo o nim dobrych opinii? Negatywne też są, ale multum osób przeczytało to fanfiction, więc nie ma czemu się dziwić. Nawet istnieje panel na Reddit.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zapomniałam o audiobooku tworzonym przez fanów, który wcale nie jest tak tragiczny, jak mogłoby się wydawać.

      Usuń
    2. Nigdy nie słyszałam o tym fanfiction, ale na pewno znajdzie się na mojej "liście lektur" :-)

      Usuń
    3. Ja, kiedy planuję coś przeczytać, jeśli chodzi o fanfiction, szukam czegoś, co jest jednocześnie popularne i ma dużo pozytywnych komentarzy. Dobrze, jak znajdą się także negatywne opinie, ponieważ najlepsze są takie, które wzbudzają kontrowersje. Poza tym, MoR wygląda jak napisane specjalnie dla takiego kogoś jak ja, więc nic dziwnego, że jest moim ulubionym, aczkolwiek ,,Significant Digits”, kontynuacja napisana przez Adeebus, aż tak mi się nie spodobała, chociaż nie powiem, miała ciekawe pomysły i genialne opisy. Podobno to najlepsza kontynuacja i spodobała się wielu ludziom, również autorowi, ale to trochę inny gatunek, który mi niezbyt podchodzi.

      Usuń
    4. * najlepsze historie to takie
      * nic dziwnego, że jest moim ulubionym fanfiction

      Eh, muszę zacząć czytać to, co napisałam przed opublikowaniem.

      Usuń
  2. Cześć i czołem!
    Od jakiegoś czasu krąży plotka, że blogosfera umiera śmiercią naturalną. Coraz większa ilość autorów zaczyna pisać do szuflady bądź przenosi swoje wypociny na Wattpada. Cieszymy się, że wciąż jesteś z nami na Blogspocie i zapraszamy Cię do poznania opinii o swojej pracy.
    Pozdrawiamy cieplutko,
    ekipa WS:
    HTTP://WSPOLNYMI-SILAMI.BLOGSPOT.COM/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry wieczór!
    Informuję Cię z przyjemnością, iż organizuję konkurs literacki "Już nie zapomnisz mnie" na www.przedwojenny-konkurs.blogspot.com Do wygrania wiele fajnych nagród! Wystarczy napisać opowiadanie o dowolnej tematyce do 5 stron i... co dalej? Dowiedz się szczegółów. :) Zapraszam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hermiona zaczyna dostawać tajemnicze listy od nieznanego nadawcy, który nie wiedzieć czemu stara się pomagać Zakonowi w walce z Lordem Voldemortem. Wraz z początkiem roku szkolnego wszystko się zmienia, a cały świat Hermiony wywraca się do góry nogami. Jedynie nocne konwersacje z nieznajomym dają jej moment wytchnienia od problemów. Wie jednak jedno - nie może zignorować żadnego listu.

    Zapraszam na:
    http://dear-granger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień dobry!

    Opowiadanie: Kto pierwszy powie "kocham" - przegrywa zostało poprawione i znów wkracza w świat blogosfery!

    Krótki opis: Historia oczami Dracona Malfoya; bogata w liczne komentarze i sarkastyczne uwagi dotyczące nie tylko Hermiony Granger, ale również problemów dojrzewania i odkrywania w sobie nieznanych do tej pory uczuć. Opowieść o za szybkim dorastaniu, braniu odpowiedzialności za własne czyny i walce z Szakalem, czarnoksiężnikiem, którego wpływy przedarły się nawet przez bramy Hogwartu.

    Zapraszam na www.melodie-duszy.blogspot.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam! Serdecznie zapraszam na mojego bloga.

    Basil Oulette. Francuz. Czarodziej. Ślizgon. Zamiast do Beauxbatons, rodzice wysyłają go do Hogwartu, mówiąc, że tak będzie dla niego bezpieczniej. Na miejscu poznaje Toma Riddle'a, nowego sprzymierzeńca, a także rywala. Oboje pragną władzy nad światem, którą może zyskać tylko jeden. Kto wygra tę rywalizację? Przed czym chcieli ochronić go rodzice? I co znaczą pojawiające się na ciele Basila słowa?

    https://basil-the-one-that-got-away.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na: lwica-i-waz.blogspot.com

    Malfoy. Arystokrata. Wąż.
    Granger. Szlama. Lwica.
    Krążą wokół siebie, nie pozwalając zapomnieć o dawnych uprzedzeniach.
    Walczą ze swoimi uczuciami, zagłuszając głos sumienia.
    Nie szukają miłości, to ona znajduje ich.


    Zwiastun: https://www.youtube.com/watch?v=8G4qSHNkRHM

    OdpowiedzUsuń
  8. tajemnica-smierciozercy.blogspot.com
    Cześć, nazywam się Teodor Nott i jestem martwy.
    Byłem głupi, jak sklątka tylnowybuchowa. Hej, przyłączę się do śmierciożerców, wtedy będę taką elitą, co nie? To brzmi jak genialny plan! Cóż, to, że okazałem się życiowo głupi, a przy tym wącham kwiatki od spodu wciąż nie oznacza, że przestałem się wywyższać. Spytajcie się Cedrika.
    Chociaż nie, on wam nie powie, bo przecież wciąż jest obrażony, że "umarł zbyt młodo". No coś ty, Cedriku, wcale nie umarłem w wieku piętnastu lat bez dziewczyny i ze statusem prawiczka, śmierciożercy i zdrajcy. Albo to ogólna puchońska cecha, albo to Cedrik ma wyjątkowo płytki punkt widzenia. On przynajmniej nie męczył się przed śmiercią. Ja obrywałem cruciatusami i sectusemprami, jak tłuczkami na treningach quidditcha. I powiem wam coś, tłuczki są o wiele lepsze.
    O czym będę wam opowiadał? A no w sumie o tym, o czym chcecie usłyszeć- o losach Harry'ego Pottera. Owszem, nigdy za nim nie przepadałem, ale wraz z zaskakującą decyzją mojego przygłupiego przyjaciela Zabiniego, zmieniły się jego losy. Ale nie tylko jego. Śmieszna sytuacja, bowiem taki Zabini, który przez całe swoje życie nie miał na nic wpływu, nagle zmienił bieg całej historii tej wojny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj ;) Mam nadzieję, że znajdziesz trochę czasu dla mojej twórczości.


    Wszyscy znamy opowiadania, w których Hermiona Granger okazuje się być córką Lorda Voldemorta, prawda?
    A co jeśli to nie Draco Malfoy zainteresuje się panną Riddle, a Teodor Nott?
    Jeśli spodziewasz się cudownej wielkiej miłości i Voldemorta, jako miłego tatusia, to ta historia nie jest dla ciebie. 

    Jeśli cię zaciekawiłam to, zapraszam na: our-destiny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. " Im too lost in you "
    Opis: Amelia Black i Draco Malfoy.
    Córka Huncwota i Syn Śmierciożercy.
    Krukonka i Ślizgon.
    Próbując trzymać się światła, balansują na krawędzi dobra i zła.
    Targani przez sprzeczne emocje, chowają serce za maską obojętności.
    Oboje marzą, o normalnym życiu bez wojny.
    battle-of-feelings.blogspot.com
    Zapraszam serdecznie i mam nadzieję, że wpadniesz :*!
    Pozdrawiam i życzę weny :)
    Amy

    OdpowiedzUsuń
  11. Wojna czarodziejów się skończyła. Ku zaskoczeniu wszystkich, Harry zrywa z Ginny i związuje się ze swoją dawną szkolna miłością-Cho Chang. Smutna i rozczarowana dziewczyna postanawia wrócić do Hogwartu. Zmienia się. Niespodziewanie dowiaduje się o kolejnej śmierci bliskich osób. Zło zaczyna ją kontrolować i pchać w ramiona jej wroga- Blaise'a Zabiniego. Czy Ginny zatraci się zupełnie w mroku?
    Zaciekawiona/y?
    Jeśli tak, to zapraszam serdecznie na: naskrajuupadku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobry wieczór!
    Z przyjemnością informuję Cię o II edycji przedwojennego konkursu literackiego „Już nie zapomnisz mnie”. Jeżeli chcesz podszkolić swoje pisarskie umiejętności, a przy okazji coś wygrać, ten konkurs jest właśnie dla Ciebie! Mimo że tematyka jest związana z dwudziestoleciem międzywojennym, można napisać opowiadanie w dowolnym klimacie oraz zarówno autorską opowieść, jak i fanfiction. Przewidziane są cenne nagrody, m.in. książki tematyczne, gazety, płyty CD, niespodzianki, ale przede wszystkim jest do wyboru dziesięć książek z różnych gatunków. Zapraszam Cię serdecznie do wzięcia udziału.
    https://przedwojenny-konkurs.blogspot.com/
    Zapraszam również do wzięcia udziału w zabawach, gdzie także można zgarnąć nagrody książkowe.
    https://przedwojenne-zabawy.blogspot.com/
    Pozdrawiam ciepło!
    Sovbedlly
    PS. Przepraszam za reklamę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Serdecznie zapraszam do nowo otwartej SzabloNarnii! Znajdziesz tam darmowe szablony idealnie pasujące do opowiadań zarówno autorskich jak i fanfiction. Zachęcam do złożenia zamówienia.
    Pozdrawiam!
    [szablo-narnia.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń